5:08 PM
Інтерактивні заняття на тему дружби та протидії булінгу

Друзі, протягом тижня в нашій школі відбувалося багато різноманітних цікавезних інтерактивних занять на тему дружби та протидії булінгу в рамках Хеппі Челенджу від Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів. Ми зібрали їх усіх в одному пості і зараз вам розповімо про них!

Неймовірно пізнавальним був тренінг для учнів 4-А класу з протидії булінгу та формування толерантності. Дітлахи виконували чудові вправи, такі як «Відкриваємо серце одне одному» (на сердечках, вирізаних з паперу, кожен пише своє ім‘я і позитивну рису характеру. Збираємо сердечка в коробочку, читаємо по черзі і віддаємо господарю.), «Ми- різні, ми - рівні» (дана вправа розкриває поняття «толерантність», сприяє вихованню спостережливості до інших людей, вчить встановлювати стосунки на доброзичливій основі. Всі учні з аркуша паперу виривають фігурку чоловічка. Всі вийдуть фігурки різні. Чи можна по цьому судити, хто гірший чи кращий за вас?), «М‘ячик» (діти по колу передають м‘ячик і говорять хороші слова сусіду. Вчить взаємній повазі та позитивному ставленні одне до одного, формує цілісний колектив.). Окрім цього, дітлахи переглянули мультфільм «Камінь, ножиці, бумага».

Інтерактивна виховна година "Якщо друг у тебе є - жити радісно стає!" в 1-А класі (розповідали про своїх друзів, вірші про дружбу, малювали квіткове коло добрих справ, були акторами лялькового театру Дружба). Окрім цього, була організована виставка дитячих малюнків та книг на тему дружби, де дітлахи малювали малюнки, читали та аналізували твір Сухомлинського - Красиві слова і красиве діло.

У 2-Б класі учні плели "Павутину дружби". Діти передавали нитку другові, говорячи компліменти. А також дарували друзям власноруч виготовлені квіти- компліменти, в середині яких записували побажання.

У 1-Б класі було проведено годину спілкування «Щоб не марно в світі жити, учіться, діточки, дружити!». Під час заходу діти активно брали участь у таких цікавезних іграх та завданнях як "М'ячик побажань", "Відгадай", "Так чи ні", "Ланцюжок висловлювань", "Побажання для друга", "Символ дружби" та інші.

У 3-А класі було проведено інтерактивне заняття на тему дружби, що мало в собі навіть елементи арт-терапії! Діти виконували такі інтерактивні вправи як "Дерево дружби", "Протилежність" та інші.

У 4-Б класі відбулося інтерактивне заняття "Дружба нас єднає", на котрому були проведені цікавезні ігри та вправи, як "Метелик - символ чистої душі", "Справжній друг. Який він?" та інші.

Інтерактивне заняття з елементами тренінгу у 8-Б класі: "Протидія булінгу в учнівському середовищі". Школярі ознайомилися з поняттям "булінг", його видами та проявами. Дізналися про механізм реагування в ситуації булінгу та те, куди необхідно звертатися за допомогою. Не можемо не згадати вправу "Шеренга", мета котрої полягає в тому, аби показово звернути увагу учнів на те, що хоч усі ми різні, але все одно ми - рівні між собою!

Інтерактивне заняття для учнів 11 класу "Скажімо НІ булінгу", на котрому діти ознайомилися з поняттям булінгу, його видами, обговорили різні ситуації та способи їх вирішення та переглянули цікаві відеоматеріали.

Інтерактивна лекція з елементами тренінгу "Запобігання насильству над дітьми" для учнів 5-Б класу, на котрому дітлахи працювали в групах, слухали цікавезні інформаційні повідомлення, виконували інтерактивні вправи та дізналися куди звертатися за потреби психологічної та правової підтримки. Метою лекції була ознайомити з поняттям насильства та його видами, розвивати навички безпечної поведінки з метою попередження насильства.

В 3-Б класі було проведено відеолекторій з протидії булінгу (інтерактивні ігри "Раз, два, три - друга собі знайди" та інші, перегляд мультфільму «Камінь, ножиці, папір»).

Мега цікавезна інтерактивна бесіда з протидії булінгу була проведена в 6-Б класі. Дітлахи дізналися багато важливої інформації про види булінгу та про те, як з цим боротися і до кого звертатися. В кінці заняття учні пройшли тематичну анкету.

Виховний захід 2-А класу «Добре тому жити, хто вміє дружити».
Даний захід був проведений захід, щоб створити в класі дружнє середовище – простір, де цінують друзів і дружбу; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої та щирої дружби; сприяти формуванню доброзичливого та толерантного ставлення до людей; сприяти формуванню цінностей справжньої дружби у дітей; формувати відповідальне ставлення до оточуючих. Створенню позитивної атмосфери в класі,а також дає результати як у спільноті класу, так і поза його межами.
Використовували завдання "Клубок". Завдяки цій грі, учні зрозуміли, що наш клас це теж круг друзів. Усі ми зв'язані один з одним.
Завдання "Скажи, який друг".
Виконували пранк "Обійми". По парах дітки створювали жартівливу ситуацію, а в результаті обіймалися.
"Дерево дружби". Учні на стікерах писали або малювали свої емоції, які викликають у них дружба.
Зробили висновки, що для повного щастя потрібна дружба, а щоб мати друзів, потрібно бути доброзичливим, добрим та щедрим.

Переглядів: 120 | Додав: lypynyzosh | Рейтинг: 0.0/0