ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РОЗКЛАД ОНЛАЙН

Переходьте за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad.

Слідкуйте за оновленнями!

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

з 10.00.до 13.00.

Як убезпечити себе підліткам під час військових дій ?

 

КОРЕКЦІЙНГО-РОЗВИВАЮЧІ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП

 Для дітей молодшого шкільного віку:

 Онлайн-гра з медіаграмотності – bit.ly/3rbSZj6

Для середнього та старшого шкільного віку:

• Прийом критичного мислення «Дискусійне кафе» – bit.ly/35R1Uin

• Прийом критичного мислення «Лицарі Круглого столу» – bit.ly/3JlJJiw

• Тулкіт Фейк ≠ факт (з вправами для занять) – bit.ly/3v5rLvw

• Зарядка з медіаграмотності (Вправи на 7 днів, які розповідають на конкретних прикладах, як відбуваються маніпуляції та на що звертати увагу, щоб залишатися медіасвідомим) – bit.ly/3NSAAS6

• Онлайн-гра щодо медіаграмотності англійською мовою – bit.ly/38FTbRr

Для старшого шкільного віку (14-17 років)

• Онлайн-квест “Маніпулятор”, де користувачі наочно можуть подивитись, як створюються деякі новини і як розрізнити фейки в інформаційному просторі –bit.ly/3NWhv1y

 

В Україні запрацював чат-бот психологічної підтримки “Друг”

«Друг» стане в пригоді, якщо стресова ситуація відбулася нещодавно, а можливості поспілкуватися із фахівцем немає.

В Україні з’явився чат-бот у телеграмі “Друг. Перша допомога”, який може оперативно надати психологічну допомогу у стресовій ситуації.

Про це йдеться на фейсбук-сторінці Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

Бот першої психологічної допомоги створений на основі сучасних протоколів і науково доведених досліджень. Розробники кажуть, “Друг” стане в пригоді, якщо стресова ситуація відбулася нещодавно, а можливості поспілкуватися із фахівцем немає.

Чат-бот ставить запитання, підтримує, за потреби пропонує вправи на заспокоєння і пояснює, як впоратися зі стресовою ситуацією. До того ж “Друг” може переадресувати вас на платформу “Розкажи мені”, щоби проконсультуватися зі спеціалістом.

Також МОН разом із психологами запустили Telegram-канал.

А Національна психологічна асоціація України пропонує допомогу всім, хто переживає паніку, тривогу та постійний стрес під час військових дій.

 

Емоційне переїдання — захисна реакція нашого організму на стрес!

У дописі розкажемо, як його виявити та подолати

 

Цей матеріал підготовлений у рамках проєкту «Термінова підтримка ЄС для громадянського суспільства», що впроваджується Isar Ednannia за фінансової підтримки Європейського Союзу. Зміст цього документа є виключною відповідальністю студії онлайн-освіти EdEra і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу».

 

Теплі зустрічі в "Місці доброти"

Кризовий центр психологічної допомоги Липинського ліцею, а саме у "Місці доброти" провів зустріч з тимчасово переміщеними сім'ями. Відбулася тепла зустріч, знайомство, дружнє, взаємопідтримуюче спілкування. Команда кризового центру вміло і творчо організувала заняття для батьків і діток — тренінг, а також арт-терапевтичне малювання "Пасхальних яєць". В кінці був виконаний спільний малюнок, який допоміг створити гарний настрій та більш розкуту атмосферу, вивільнити емоції.

А як же без чаювання!!!!!

Саме в такій формі дітки ще більше розкрилися, поділилися тим, що болить чи хвилює.

Перша зустріч завершилась гарним , позитивним настроєм для всіх учасників!!! Надалі усім присутнім було запропоновано, за потреби, можливість отримати як психологічну, так і педагогічну допомогу!

Тож, до зустрічі!

 

5 поорад батькам: "Як потурбуватися про себе під час війни"

 

 

 

 

Правила безпеки під час війни: інформація для підлітків

Опинившись в умовах бойових дій, підліткам важливо дотримуватися правил безпеки, щоб захистити себе та своїх близьких. У цьому буклеті зібрано рекомендації для молодих людей щодо поведінки під час війни.

 

 

ЯК ДОПОМОГТИ ВНУТРІШНЬО-ПЕРЕМІЩЕНИМ ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ, ЯКИХ ЗУСТРІЧАЄ ВАША ГРОМАДА??

 

Інформаційна хвилинка від соціального педагога

ЕКОЛОГІЧНА ЕКОМУНІКАЦІЯ В УМОВАХ ВІЙНИ

 

Як говорити???

 

 Коли у дитини істерика. Алгоритм дій для дорослих від Світлани Ройз:

1. Стабілізуватись. Взяти щось в руку, спертися на стіну. Нагадати собі: істерика означає занадто високу напругу. Іноді дитині треба випустити пару.

2. Бути в контакті з дитиною. 

3. Якщо дитина не чує наших умовлянь - озвучити її почуття (Ти злишся? Сумуєш? Зовсім складно? Втомилась?). Істерика потребує берегів – нашої уваги, рук та обіймів (Йди на ручки! Мені теж так хочеться додому. Якщо б я могла, я б для тебе…).

4. Якщо це маніпуляція – бути в контакті, почути потребу – але дати зрозуміти, що маніпуляція не пройде.

5. Якщо дитина мала – допустимо перефокусувати увагу.

6. Після відновлення контакту можна розпочинати раціональний діалог. Переказувати те, що було до початку істерики і робити раціональні висновки.

7. У істерики є інерція – вона не може припинитися одразу ж.

8. Напрацьовуйте практики, що робити після істерики, адже треба зберегти відчуття близькості (обійманці, мізинчики, будь-що).

 

 

Життя продовжується! Зараз саме час відновити власні ресурси!

Що я ВТРАТИВ?

Напишіть список того, що втратили і дозвольте собі погорювати. Поплачте і відпустіть, щоб все це не виїло вас з середини. Не живіть минулим, воно пройшло, його не повернути. Зосередьтесь на тому, що у вас є зараз.

 ВІДПУСКАЙТЕ!

Що я МАЮ зараз?

Я ЖИВИЙ - це вже хороший старт, щоб сказати собі я тут і зараз, я маю себе!

ДЯКУЙТЕ!

Що я МОЖУ?

Які мої ресурси: фізичні, психологічні, професійні та фінансові?

Що я вмію, які сильні сторони?

 ЦІНУЙТЕ!

 ЩО я РОБЛЮ?

Які мої дії, чим я корисний? Чим сильніше людина включена в роботу, тим менше часу на тривогу... яку користь я роблю для себе та оточуючих?

 ДІЙТЕ!

 ЩО я ХОЧУ?

Це про нашу надію! ми маємо право мріяти навіть сьогодні!

Сформуйте свою мрію, яка вас вестиме в краще майбутнє!!!

 МРІЙТЕ! ВІРТЕ!

Пам'ятайте про свої потреби,  робіть для себе маленькі приємності.

БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!

 

Інформаційна хвилинка від соціального педагога

Як говорити про війну з дітьми, які мають інтелектуальні порушення?

Знання допомагають знизити тривогу. Якщо Ви не поясните дитині ситуацію, вона буде будувати здогадки сама, що може викликати зростання занепокоєння.

✅ Якщо рівень розвитку дитини дозволяє задавати питання і розуміти відповіді - потрібно відповідати доступному їй рівні.

✅ Забезпечте візуальну підтримку малюнками, простими символами як для розуміння мовлення, так і можливості вираження власних переживань дитини.

✅ Важливо донести реальну інформацію, але уникати складних деталей та подробиць.

✅ Якщо дитина весь час повторює одні і ті самі (або схожі) запитання, повторюйте відповіді стільки разів, скільки це їй потрібно. Таке повторення допомагає засвоювати та обробляти отриману інформацію.

✅ *Важливо*! Не говоріть фрази на кшталт "Все добре, нема про що хвилюватися". Діти сприймають і відчувають, що щось не так, що є якісь зміни, і важливо не заперечувати це їхнє внутрішнє чуття.


 

 

ДІЛИМОСЯ З ВАМИ ВПРАВАМИ ТА ТЕХНІКАМИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ РОЗСЛАБИТИСЯ

 


Тренінг "Розвиток мозку" https://www.facebook.com/100004906548443/videos/pcb.1480457405741107/1360122021155102