9:12 PM Звіт про тиждень природничих наук | |
З метою формування в учнів компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів, інтересу до вивчення хімії, біології, географії та поглиблення екологічних знань, вироблення вмінь практично застосовувати здобуті знання на практиці, розкривати їх значення в житті людини, виховання дбайливого ставлення до природи, сприяння екологічному вихованню учнів, свідомому ставленню до власного здоров’я, розвитку творчого мислення, вміння логічно міркувати та робити висновки в період з 09.11 по 13.11.2020р. у школі відбувся Тиждень природничих наук. Всі заплановані заходи у рамках тижня пройшли організовано. Вони продемонстрували зацікавленість дітей у проблемах, які постали перед народом, суспільством, планетою в даний час. Діти продемонстрували творчий підхід до висвітлення теми у своїх виступах, газетах та під час уроків. Це конкурси творчих завдань, уроки-подорожі, квести-вікторини, конкурс лаборантів, брейн-ринг, виставка виробів із природного матеріалу виставка малюнків, перегляд відеофільмів, географічна відео-зала, віртуальна подорож. А розпочався він з конкурсу творчих робіт на екологічну тематику серед учнів 6-11 класів «Моя хата не скраю», який проходив впродовж тижня. Переможцями визнано роботу Бернацької Аріанни, учениці 8-А класу (відеоролик) та Савчука Олександра, учня 6-А класу (банер-плакат). Всі роботи учнів відправлено на адресу Національного парку «Цуманська пуща», де вони будуть брати участь у Всеукраїнському конкурсі «Моя хата не скраю». Також на великих перервах впродовж тижня учні мали можливість переглянути документальні фільми «Сім чудес України». Серед учнів старших класів проводився географічний конкурс «Впізнай мене», беззаперечним чемпіоном якого став Сподарик Михайло (10 клас). Він отримав цінний приз – глобус. Учитель хімії Філіпчук В.В. зацікавила учнів віртуальною подорожжю «Утворення Землі в хімічних експериментах», та агентством «Чистий дім», помічниками були учні 11 класу ще й організували майстер-клас з виготовлення «слайду», виставкою малюнків: «Хімія навколо нас». До захисту проектів «Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості» долучилися учні 10-11 класів під керівництвом учителя біології Мороз Л.В.
Учні 6-9 класів взяли участь у квест-вікторині з практичними завданнями «Світ біології», учні 9-го класу переглянули відеофільм «Походження життя», а 8-і класи взяли участь у вікторині «Наскільки ти знаєш себе?» (учитель Коменда О.О.), учні 10 класу з цікавістю подорожували «Францією», де представляли свої міні-проекти по цій країні на чолі з учителем географії Галяс В.І.
11листопада учні 9 класу взяли участь у конкурсі лаборантів «Юний хімік», восьмикласники взяли участь у засіданні «круглого столу» на тему «Знавці Менделєєва». Вони готували цікаві факти про життя, наукову діяльність, Д.І.Менделєєва. Учитель географії Галяс В. І. разом з учнями 7-их класів створювали інтелект-карти на тему «Річки та озера Африки».
12 листопада для школярів Мороз Л.В. організувала виставку виробів з природного матеріалу. Учні 6-7-х класів показали наскільки творчо вміють працювати й фантазувати, створюючи із звичайних природних матеріалів незвичайні речі.. Особливо вразили роботи Надії Бялковської, Олександри Сухарєвої, Івана Галяса, Анастасії Малий, Анни Гережун, Мілана Кальчука, Анни Корєнєвої, Дар’ї Борис. Учні 8-9-х класів мали змогу показати свої знання з біології. Учитель біології О.О. Коменда запропонував взяти участь у практикумі «Я – дослідник!», творчому конкурсі «Біологічна структура», але найцікавішим відбувся брейн-ринг «Життєва біологія» Цього ж дня серед учнів 8-х класів проводилась географічна вікторина,
А 13 листопада учні 6-их – 7-их класів брали участь у біохімічному та географічному квестах «У пошуках скарбів», де змагалися по дві команди. У другому перемогла команда 7-А класу. Заслуговує особливої уваги конкурс «Синтезований кристал» під керівництвом В.В.Філіпчук. У номінації «Найоригінальніший синтезований кристал» переміг Попик Т., учень 7-А класу. | |
|