"Кожна дитина повинна бути щасливою"

- Запам’ятай, моя дитино, з юних літ

На все життя, щоб знала, як прожити.

Людина для добра приходить в світ

Й покликана завжди добро творити.

Нелегко це, хто б що не говорив,

Й не кожному зробити це вдається,

Бо в світі стільки смертних є гріхів,

Що доброта не завжди йде до серця.

Та ти людина, і тому учись

Добро творити, людям співчувати.

До цього світу пильно придивись,

Злим помислам навчися лад давати.

Йди з добротою – це собі затям,

Із ласкою, прихильністю, привітно.

Й не розлучайся з добрим почуттям,

Хай доброта в душі суцвіттям квітне!

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня села Липини почала функціонувати з 1 вересня 1987 року. 1987–1989 роки були періодом становлення педагогічного та учнівського колективів. У 1989 році у школі відбувся перший випускний вечір.

З часу відкриття заклад очолював директор Ведринський Вадим Петрович, з 1988 року – Андрощук Павло Володимирович, з 1999 року – Горбай Павло Степанович. За 25 років роботи школи для підвищення методичного та наукового рівня педагогів багато зробили заступники з навчально-виховної роботи Ломака Тетяна Євгеніївна (працювала на посаді до 2001 року) та Тирак Ярослав Олексійович (працював до 2010 року), заступники з виховної роботи Лупашко Алла Терентіївна та Федорук Тетяна Анатоліївна. З 2001 року заступник з виховної роботи Шинкарук Оксана Миколаївна, з 2010 року - заступник з навчально-виховної роботи Маслей Світлана Олександрівна, в 2013 році директор школи стала Коменда Валентина Петрівна.

У 2017 році заступником з НВР стала Ревчук Вікторія Петрівна

У колективі багато людей творчих, креативних. Організовано роботу методичних осередків: працюють два методичні об’єднання та одна творча група. Усе це дозволяє досвідченим педагогам ділитися своїми надбаннями з колегами. Щороку школа активно представляє матеріали на конкурс «Творчі сходини педагогів Волині». Нині педколектив працює над науково-методичною проблемою «Реалізація особистісно-зорієнтованого та компетентнісного підходів до навчання та виховання учнів». Мета її розв’язання – випускник школи має стати успішною людиною в самостійному житті.

Велика відповідальність лягає на плечі вчителів початкової ланки, яка складається з досвідчених педагогів. Впроваджується новий Державний стандарт початкової загальної середньої освіти, нові програми, тому у школі сьогодні неабияка увага приділяється роботі з майбутніми першокласниками та їх батьками. Учителі й учні початкової ланки є переможцями малої районної олімпіади, беруть активну участь у грі «Інтелектуальний турнір», стають переможцями зонального етапу, учасниками фіналу. Учителі-предметники займаються подальшим розвитком здібностей цих дітей.

Традиційною є робота з обдарованими дітьми. Доволі високий рівень навчально-виховного процесу підтверджується результатами районних та обласних олімпіад. У рейтингу за результатами районних олімпіад школа стабільно утримує 3‑5 місце. У школі успішно працюють секції Волинського відділення МАН, де педагоги вчать школярів займатися науково-дослідницькою діяльністю.

В історії навчального закладу багато славних сторінок. Високий рівень педагогічної майстерності підтверджують досягнення учнів та випускників. Учителі Бортнік В.А., Карпюк Я.М., Мартинюк М.М., Маслей С.О., Романюк М.Є., Лукаш О.І. у різні роки підготували переможців заключних етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади, конкурсу з української мови ім. П. Яцика, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт у системі МАН, Всеукраїнського конкурсу «Об’єднаймося, брати мої», спортивних змагань. Серед випускників школи є доктори й кандидати наук, чемпіони параолімпійських ігор і європейських турнірів, успішні підприємці й бізнесмени. Пам’ятним є 2010 рік, коли учениця ЗОШ І-ІІІ ступеня села Липини Луцького району Закутня Юлія отримала звання «Учень року Волині». Такий результат був досягнутий завдяки копіткій праці вчителя й учня:
2008, 2009, 2010 р.р. – ІІІ місце на всеукраїнському етапі учнівської олімпіади з української мови і літератури;
2009, 2010 р.р. – І місце на всеукраїнському етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт (секція “Українська література”);
2010 р. – ІІ місце на заключному етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика.

Невід’ємним елементом навчально-виховного процесу є гурткова робота. При школі багато років поспіль працюють гуртки (драматичний, вокальний, туристичний, гурток декоративно-прикладного мистецтва, краєзнавчий). Їхні керівники намагаються створити умови для вираження особистості учнів в різних видах діяльності. Тому не дивно, що в обласних етапах конкурсів природничого циклу також мають досягнення учні й учителі школи: у Всеукраїнській експедиції «Моя Батьківщина – Україна», у конкурсі екологічних агітбригад, у конкурсі проектів енергозберігаючих технологій, у конкурсі «Срібні дзвіночки», фестивалі дружин юних пожежників.

Головна увага у виховній роботі приділяється формування здорового способу життя, духовної культури дітей та молоді, соціально-педагогічній профілактиці дитячої злочинності, задоволенню освітніх запитів дітей відповідно до Програми МОНмолодьспорту «Основні орієнтири виховання». У школі склалися хороші традиції, які з часом примножуються. Це свята Першого й Останнього дзвоника, День учителя, День самоврядування, новорічні свята, спартакіади, конкурсно-розважальні програми, акції по збереженню довкілля, благодійні акції тощо. Традиційними є екскурсійні поїздки учнів на Рівненщину, Львівщину, Прикарпаття, Закарпаття, у Київ.

Розвивається самоврядування як засіб виховання в учнів активної життєвої позиції, уміння займатися громадськими справами. Діяльність органів самоврядування в школі сприяла згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, ефективнішому входженню в доросле життя. Система шкільного самоврядування складається з трьох організацій, кожна з яких має свою мету, цілі та завдання. Це «Барвінкова Країна» для учнів 1-4 класів, «Романтики» для учнів 5-6 класів, «ЕСКОРД» для учнів 7-11 класів. АУМ (асоціація учнівської молоді) «ЕСКОРД» працює по відповідних 9 центрах у межах управління школою та класами. Школярі привчаються самостійно організовувати, планувати, оцінювати свою роботу. Ескордівці відвідують семінари з питань дитячого громадського руху, беруть участь у шкільних конкурсах, самостійно влаштовували свята і виховні заходи в школі.

Улітку на базі школи працює табір «Романтик», у якому щороку відпочивають не менше 50 % учнів школи.

У закладі створюються умови для проведення психолого-корекційної роботи з дітьми девіантної поведінки, надання психологічної допомоги дітям із малозабезпечених сімей та тим, що не мають достатньої батьківської опіки

У школі проводиться рейтингування класів за номінаціями: «Найкращий черговий клас», «Зразковий клас», «Громадсько-активний клас» У класних колективах організовуються зустрічі з цікавими людьми. З інтересом проводяться свята в класах: свято іменинників, родинні свята, презентації класів, вечір до Дня захисника Вітчизни, Свято української писемності й мови, День закоханих тощо.

Увага приділяється фізичному розвитку дітей, спортивно-масовій роботі і підготовці учнів до захисту Батьківщини. Для забезпечення потреб учнів у фізичній активності у школі працюють секції волейболу, баскетболу, туризму. Система спортивно-масової роботи включає спортивні свята: «Козацькі забави», «Веселі старти», «Старти надій». Завдяки роботі з дітьми та їх батьками багато учнів школи відвідують спортивні секції м. Луцька. Показником успіху є те, що близько 40% школярів охоплено позакласною спортивно-масовою роботою, більшість учнів виконують нормативи з усіх розділів програми, беруть участь у спортивних змаганнях. За результатами проведення районної спартакіади «Здоров’я» школа багато років поспіль входить до сімки кращих. У плані підготовки до захисту Вітчизни, з метою патріотичного виховання старшокласники беруть участь у районному зльоті допризовної молоді, відвідують музей бойової слави, виконують навчальні вправи зі стрільби в стрілецьких тирах товариства ТСОУ, для них організовуються навчально-польові збори.

Успішно працює шкільна бібліотека. Бібліотекар, окрім обслуговування учнів, вчителів, популяризації літератури, інформаційно-бібліографічної роботи, поповнення книжкових фондів, картотеки і каталогів цікаво організовує бібліотечні уроки, організовує тижні дитячої та юнацької книги, надає допомогу в підготовці виховних заходів учителям та очолює роботу районного методичного об’єднання шкільних бібліотекарів.

Колектив дбає про поповнення матеріальної бази школи. Завдяки успішним зв’язкам педагогів школи з батьками й громадськістю, спонсорській допомозі, інноваційній діяльності адміністрації лише протягом 2011–2012 навчального року у розвиток школи було вкладено понад 165 тисяч гривень позабюджетних коштів.

Пріоритетним завданням для себе школа вважає створити умови для всебічного розвитку учнів: духовно-морального, інтелектуального, фізичного та художньо-естетичного - вільного вибору ними напрямків життєтворчості, самореалізації та самовдосконалення. Головними показниками якісних змін є рейтинг навчального закладу, іміджелогічна культура вчителів та конкурентоздатність випускників.

ПАСПОРТ

ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини

Девіз школи: «Ініціатива, творчість, досвід»

Педагогічне кредо: «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом» (Л.Костенко)

Науково-методична проблема: «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом розвитку творчих здібностей у процесі навчання й виховання»

 

1. Директор: Коменда Валентина Петрівна

2. Заступники: Ревчук Вікторія Петрівна

Шинкарук Оксана Миколаївна

3. Голова ради школи: Барська Тетяна Валеріївна 

4. Голова шкільного батьківського комітету:

Гром Галина Володимирівна 

5. Загальна кількість працівників: 43 педагогічних працівників (з них 4 сумісники) + 13 обслуговуючого персоналу. Всього 56 особи.

6. Кількісні відомості про вчителів:

 

7. Кількість відомості про учнів (по класах):

 

 

8. Класи, які вивчають другу іноземну мову (німецьку):

Клас

Кількість дітей

1-А

23

1-Б

21

2-А

22

2-Б

22

3-А

27

3-Б

24

4-А

21

4-Б

19

5-А

28

5-Б

23

6-А

20

6-Б

20

7

27

8-А

18

8-Б

14

9-А

17

9-Б

19

10

14

11

9

Всього

388

Харчування дітей

пільгових категорій

в

ж

л

г

с

л

б

к

т

 
 

21+16=37

                 

 

9. Науково-методична проблема, над якою працює навчальний заклад:

«Формування життєвих компетентностей учнів шляхом розвитку творчих здібностей у процесі навчання й виховання».

 

10. Допрофільна підготовка

Клас

Кількість дітей

5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 7, 8-А

136

 

11. Профільне навчання в старшій школі:

Клас

Напрямки профілів

8 – 9 класи

Поглиблене вивчення української мови

 

12. Загальна площа всіх приміщень – 3170

 

13. Класних кімнат – 20 (площа 1053)

 

14. Спортзал – 1

 

15. Їдальня – 1 (посадкових місць – 80)

 

16. Кількість поверхів – 2

 

17. Бібліотечний фонд:

Кількість книг, брошур, журналів, художньої літератури – 14373 (в тому числі підручники)

Підручників – 7202, 1-4 кл. –1766

5-9 кл. – 3723

10-11 кл. – 1701

 

18. Земельна ділянка – 2, 8790 га

19. Навчально-дослідна ділянка – 0,015 га.